مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-13اجتماعي

قصه گویی جریان فرهنگی رایج در مدارس شود/هر خانه یک کانون و هر مادر یک مربی


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، با بیان اینکه می خواهیم قصه گویی را به یک جریان فرهنگی رایج در مدارس تبدیل کنیم، گفت: معرفی نخبگان علمی و فرهنگی و کارآفرینی در دستور کار جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، با بیان اینکه می خواهیم قصه گویی را به یک جریان فرهنگی رایج در مدارس تبدیل کنیم، گفت: معرفی نخبگان علمی و فرهنگی و کارآفرینی در دستور کار جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد.

سید جلیل میرعظیمی امروز در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان گیلان، با اشاره به لزوم همگرایی و نزدیکی بیش از پیش آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: با همکاری این دو مجموعه، طرح کانون مدرسه ، جشنواره قصه گویی، پویش کتابخوانی، هفته ملی کودک، اکران پویانمایی بچه زرنگ و.

اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه طرح کانون مدرسه سال گذشته در 11 مرکز با همکاری مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان و روسای 11 اداره آموزش و پرورش شهرستانی اجرا شد، تصریح کرد: شاهد مشارکت 5000 دانش آموز پایه های دو تا ششم در این طرح بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه گویی جریان فرهنگی رایج در مدارس شود/هر خانه یک کانون و هر مادر یک مربی

قصه گویی جریان فرهنگی رایج در مدارس شود/هر خانه یک کانون و هر مادر یک مربی